New year, new plans

 Nowy rok zaczęłam z wyrwanymi kablami od komputera i zabranym kablem od wifi. Z tego powodu nie mogłam wcześniej napisać postu chociaż bardzo tego chciałam. Dziękuję kochany tato!
Sylwester zaliczam do udanych chociaż było kilka komplikacji ale jednak na szczęście wszystko wyszło.
Mam (o dziwo) ogromną motywację i dużo planów na ten rok. Zdecydowałam, że spiszę listę postanowień i mam nadzieję, że zmotywuje mnie ona do działania. :)


1. Ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć! Moim postanowieniem jest ''wyrobienie'' sobie ładnej figury.

2. Polecieć do kraju, w którym jeszcze nigdy nie byłam- chciałabym kiedyś zwiedzić cały świat albo chociaż większą jego część.

3. Więcej się uśmiechać, cieszyć z drobnych rzeczy, nigdy się nie poddawać i mniej denerwować.

4. Czytać o wiele więcej książek!

5. Pisać częściej na blogu, przynajmniej 3 razy w miesiącu. 

6. Wstawać wcześniej żeby nie marnować dnia (to mój największy problem).

7. Zrobić zdjęcia wschodu słońca na szczycie góry.

8. Znaleźć pracę na wakacje za granicą.

9. Brać udział w konkursach fotograficznych. 

10. Zdać prawo jazdy za pierwszym razem i zabrać gdzieś daleko moich przyjaciół.

11. Pokonać swój lęk przed wystąpieniami publicznymi chociaż w małym stopniu.

12. Pojechać na skoki narciarskie. 

13. Zjeść jakieś danie po raz pierwszy w życiu. 

14. Polecieć na koncert Miley Cyrus (moje marzenie od 9 lat).

15. Pojechać na obóz językowy do Anglii.

16. Kupić blendę oraz filtry do aparatu i (w końcu) laptopa!

17. Pojechać na koncert.
18. Pojechać na fashion week.

19. Wziąć udział w warsztatach z projektowania albo z fotografii.

20. Oglądnąć wreszcie do końca "Plotkarę". 

21. Nauczyć się szyć.

22. Zrobić sobie kolczyk w nosie.

23. Skoczyć ze spadochronem albo lecieć na paralotni. 

Nazbierało się trochę tych moich postanowień (i pewnie byłoby jeszcze więcej ale teraz nie mam siły już o tym myśleć) ale mam nadzieję, że chociaż niektóre z nich się spełnią. :)

Chciałabym Wam wszystkim życzyć wszystkiego najlepszego w 2015 roku! Spełnienia noworocznych postanowień i wiele radości! Pamiętajcie żeby nigdy się nie poddawać i dążyć do wyznaczonych sobie celów.

2 komentarze:

  1. fajne postanowienia ! :D Powodzenia w spelnieniu :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że chociaż w połowie się spełnią :)

      Usuń

 

Obserwatorzy